Alice Meyer

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Alice - 29 november 2011 12:23

AAAAAAAAh jag hatar att va sjuuuk! Det är så tråkigt och jobbigt. Har vart sjuk nästan en vecka nu!

Men i lördags mådde jag lite bättre (jag tog en Ipren) och det var tur, för då gick jag mamma, Hilma och Hanna på: Breaking dawn part 1.

Jag har läst böckerna och jag måste säga att de var bättre, men ändå!: SÅ HIMLA BRA!

Men det är löjligt att det dröjer ETT HELT ÅR tills part 2 kommer. Läs och se dem, snälla!

Det kommer va det bästa som hänt er :') .'.'.'. Okeej där överdrev jag... (hehe:))

Men obs! läs dem i ordning, för ert eget bästa.

   Om detta absolut icke vill göras så kan det tillkomma plötslig förvirring när Bella drömmer mardrömmar om Volturi. (Okej de där va inte jag :S)


/Alice

                                                  
                      

Presentation


Jag heter Alice o är en tjej på 12 år som har två stora intressen. Jag älskar musik och att baka. Jag spelar piano, saxofon o sjunger.
Om ni vill ha tips på goa kakor eller helt enkelt bara vill läsa en blogg om en 12 årings liv så hej o välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards