Alice Meyer

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Alice - 12 november 2011 12:56

Igår var jag på invigning av Spira med mormor morfar och Hilma. Det var Ascoolt! Det var eldkonstnärer på taket och i vattnet. Sen kom det en helikopter med ljus typ, och Ola Salo och Charlotte Perelli var där och sjöng på taket. Det var hur mycket barn och ungdommar som helst, som uppträdde o.s.v Det var kallt och trångt för man stod ute men det var det absolut värd! :)

Av Alice - 12 november 2011 10:28

Okej, detta inlägget får heta "askul" då, eftersom det föra ("tråkigt") inte var tillräckligt bra.

Så, hoppas fler vill läsa nu   

Nej, men seriöst. Folk vill läsa sånt som är roligt att läsa, men vad är det? Vad är roligt och vad vill ni läsa om? Kommentera gärna svar, för jag är i akut behov av insperation.

Jag lovar!, allt som ni tycker är kul att läsa ska jag skriva om. Så kommentera!


Alice :)

Presentation


Jag heter Alice o är en tjej på 12 år som har två stora intressen. Jag älskar musik och att baka. Jag spelar piano, saxofon o sjunger.
Om ni vill ha tips på goa kakor eller helt enkelt bara vill läsa en blogg om en 12 årings liv så hej o välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards